tiistai 2. lokakuuta 2012

Challenge accepted


Hentsu sitten iski mulle tän 11-11-11 haasteen, ihan kiva saada vähän vaihtelua tän blogin sisältöön tämmösillä haastejutskuilla. Oon kyllä vähän huono tämmösissä mutta yritän parhaani...


This little award is all about discovering new blogs and helping those with less than 200 followers to get recognised.

1. Each person tagged must post 11 things about themselves.

2. Thet must also answer the 11 question the "tagged" has sent for them.

3. They must also create 11 more question to ask bloggers they have sent for them.

4. They must then choose 11 bloggers with less than 200 followers and tag them in their post.

5. These lucky bloggers must be told.

6. There's no tag backs.


11 FACTS
1. Haluan pois lukiosta, poispoispois! Mua ahdistaa se suunnattoman paljon ja motivaatio on ihan pohjassa ja kamujakaan ei oo ja ähh. Nyt äkkiä nää kaks jaksoo ja parit kirjotukset läpi ja lakki päähän niin sitten elämä hymyilee! Nyt murjota kuitenkin vielä ainakin sen 6kk...
2. Kaipailisin tälläin iltojen pimentyessä ja talven uhkaavasti lähestyessä semmosta hengailukamua jonka kainaloon vois käpertyä ja joka vois kokkailla mulle, tuoda piristystä päiviin ja naurattaa mua hyvillä jutuillaan. Mistä tommosen sain tilattua?
3. Sanni heitti yks päivä, että voitais muuttaa mun kirjotusten jälkeen Helsinkiin ihan huviks. En ollu ikinä jotenkin tullu ajatelleeks tollasta vaihtoehtoo, mutta kun sitä hetken aikaa pohdin, niin miks ei?
4. Joku kiva ulkomaanmatka vähän houkuttelis.... Australiaan, Balille, Lontooseen, Thaimaaseen, ees Tallinnaan!
5. Asioita, joita vihaan, on aikaset aamuherätykset, pakkaaminen ja matikka
6. Mulla on nyt jotekin ihan negisfiilis, ahdistaa ja suoraan sanottuna vituttaa, enkä ees tiedä sille mitään kunnon syytä. Ja se vaan vituttaa lisää. Mahtavaa
7. Oon tosi utelias mun tulevaisuuden suhteen ja haluaisin jo kurkata sinne, että mitä on luvassa. Oon mutenkin vähän malttamaton ihminen. Lisäys asioita joita vihaan -listaan: odottaminen
8. Joskus ala-asteikäsenä mietin tosi usein, että mitä jos tää elämä onkin vaan unta, että kohta herään vauvana ja koko siihenastinen "elämä" ei oo ikinä tapahtunu vaan kaikki onkin vielä edessä. Mitä jos on oikeesti silleen? En tiedä oisinko pettyny vai tyytyväinen.
9. Rakastan valokuvia, ne on jotain ihan parasta! Niin kiva kattella myöhemmin ja muistella, ilman kuvia unohtais niin paljon mutta sitten voi niitten avulla palauttaa asioita mieleen. Sitten on kiva vertailla ja kattella, että miten on muuttunu vuosieen varrella. Huippua!
10. Oon luultavasti maailman uteliain ihminen ja tungen nokkani joka paikkaan ja oon korva kuulolla joka sekunti. Haluan tietää kaikista kaiken, ja mua välillä ärsyttää tää itteeni tosi paljon. Varsinkin sillon, kun joku ei kerro jotain juttua, eikä sen suhteen pysty luovuttaa vaan on ihan pakko saada tietää...
11. Oon hyvin tyytymätön vartalooni, mutta oon myös hyvin aikaan saamaton edistäkseni tätä asiaa. Ei voi siis muuta kun tuijottaa omaa napaa. Ja vähän polvee, joka on reistaillu tässä viimesen vuoden.

ANSWERS
1. Mikä sai sinut perustamaan blogin?
Perustin ekan blogin, kun olin lähössä vaihto-oppilaaks ja sinne kirjottelin sitten innokkaana elämän menosta. Suomeen palattua kutkutteli ajatus blogin jatkamisesta, mutta siinä sitten tovi vierähti, ennen kun pistin tän puljun pystyyn. Onhan tää hauskaa!
2. Missä näet itsesi 10 vuoden päästä? 
Voi kumpa näkisinkin... No toivottavasti täysissä sielun ja ruumiin voimissa, pikkuhiljaa erhettä erustamassa tai ainakin vakituisessa parisuhteessa. Ois ihan kiva jos ois tohon mennessä löytäny elämälleen suunnan, oikeen alan jne. Sitten poden varmaan ikäkriisiä, koska oon just täyttny 29v, eli viimenen vuosi parikymppisenä on vierähtäny käyntiin. Hyh
3. Mikä ääni saa kylmät väreet selkääsi, aina kuullessasi sen?
Jos lautasta sillain raapii haarukalla tai veitsellä ja kuuluu inhottava vinkuna. Ja onhan näitä vaikka mitä.
4. Tän syksyn ehdoton voimabiisi, mitä voi kuunnella sitten kun tulee räntää vaakasuoraan naamaan, ja silti jaksaa painaa eteenpäin?
En tiedä tähän oikein mitään vastausta.... En tiedä antaako tää voimaa tai onko tää räntäkelikappale, mutta hyvä tää on kuitenkin. (Muutenkin sytyn Ellie Gouldingille aika täysiä) Vähän kyllä surettaa kun se joku puuttuu tosta viekusta kun tätä kuuntelee.
5. Miten olet muuttunut viimeisimpien kolmen vuoden aikana?
No kyllä vaihtovuosi mua muutti, se on vaan vaikee kuvailla miten. Sitten oon jotenkin ehkä enemmän sisäänpäin käntyny kun mitä olin ennen, en kyllä ymmärrä miks. Muutenkin ahdistuneisuus ja itkusuus lisääntyny radikaalisti. On tää kasvaminen rankkaa. Sitten oon myös saanu muita uusia kokemuksia ja vähän selvittäny elämääni. Tai ainakin yrittäny..
6. Mikä on tämän syksyn must have -juttu?
Haluaisin kovasti semmosen parka-takin ja saappaat. Ja tumput. Oon hukannu varmaan kaikki parit. Sit lentoliput johonkin ois kiva.
7. Kerro ylä-asteikäisen sinäsi karmein vaatekokeilu.
En ollu hirveen kokeilevaa sorttia, olin ihan tyytyväinen mun tuulipuvussani... Eh
8. Minkä päivän eläisit uudelleen, jos vain voisit?
Kaikki parhaat päivät, en nyt osaa nimet mitään tiettyjä.
9. Kerro oudoin salainen tapasi. 
Salainen tapa... En tiä onko tää outoo tai salaista, mutta vessassa luen aina kaikkien purnukoiden käyttöohjeet ja selosteet. Eikö kaikki tee tätä?
10. Mikä tuntuu raskaimmalta asialta tänään, ja mikä taas antaa voimaa jaksaa eteenpäin?
Tässä parhaillaan ahdistun kuoliaaks huomista psykologian koetta odotellessa ja sit pari juttua ois kiva, jos niille vois jotain tehä, mutta turhauttaa kun ei voi. Ainakaan nyt. Ja ehkä se toivo siitä, että joku päivä jutut vielä onnistuu, auttaa jaksaan. Ja myös se, että koeviikko loppuu huomenna ja viikonoppuna on luvassa toivottavasti jotain mukavaa.
11. Kuvaile neljällä sanalla unelmiesi kumppani.
hauska, spontaani, teoilla rakastava

QUESTIONS
1. Lempi vuodenaika? Perustele.
2. Jos saisit viettää päivän miehenä, mitä tekisit?
3. Mihin biisiin et kyllästy ikinä?
4. Oudoin uni minkä muistat?
5. Kuvaile parasta ystävääsi kolmella verbillä.
6. Jos saisit päättää mikä eloton luontokappale olisit? (kivi, puu, joki, pilvi jnejne) Perustele.
7. Seuraatko jääkiekkoa? Mitä joukkuetta kannatat? Miksi?
8. Onko mikään sellaisista haaveista joista pienenä unelmoit, toteutunut? Mikä?
9. Kuka on lemppari Disney-prinssi? Perusteluja.
10.  Jos olisi pakko muuttaa yksi asia elämässäsi, mikä se olisi?
11. Mikä tahhansa toive, pyyntö, toivotus yms. kenelle tahansa.

BLOGGERS
Santsu
Heli&Vivi
Mari&Heidi
Ines
Alisa
Linda
Laura
Essi

Ja kommenttia kehiin! Haluutteko nähä tämmösiä juttuja jatkossakin? Ja laittakaa sitten ehdotuksia tuleen, että mikä miellyttäis. Nyt, hyvää yötä ja onnea mulle huomiseen kokeeseen. Jesjes

//EDIT: tänään oli luppoaikaa ja energiaa, niin keksin sitten omat kysymykset ja haastoin pari bloggaajaa lisää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti