lauantai 7. heinäkuuta 2012

Bon séjour

Terveisiä Ranskasta! Olen totisesti lomalla. Vaikka toukokuussa miten harmitti, ettei kesätöitä osunut kohdalle, niin ei harmita enää. On ihanaa vaan olla ja tehdä mitä mieli tekee. Kavereilla on rahaa, mulla aikaa.  Näin päin on hyvin päin. Ranskassa olen ollut kohta muutaman viikon. Tulin tänne moikkaamaan isäntäperhettä ja kavereita. Oon siis ex vaihto-oppilas vuosimallia 2010-2011. Jos nää hommat kiinnostaa enemmän, niin suunnatkaa mun vaihtariblogiin! On ollu tosi mukavaa ja tavallaan myös kummallista nähdä ja tehdä kaikkea ja kaikkia, mitä ei oo vuoteen nähny tai tehnyt. Plus on kiva huomata, että pienestä ruosteesta huolimatta, ranskan kielen taito on säilynyt käyttökelpoisena. Tiistaina onkin sitten suuntana Suomi ja koti. Tässä nyt loppuun muutama kuva täältä patonkilandiasta.
IMG_3522IMG_3531 japonese IMG_4138 IMG_4056 IMG_3567 inkkari IMG_4527
Mutta nyt taitaa olla aika toivotella hyvät yöt, palataan taas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti