lauantai 21. heinäkuuta 2012

Friday friday

Eilinen ilta vierähti parhaitten lukiokamujen (vai pitäiskö sanoa ex-lukiokamujen, koska nää tyypit hylkää mut nyt ja jään sitte kouluun ihan yksikseni!), Satun ja Hentsun, kanssa ensin kahvittelujen merkeissä ja siitä sitten lähettiin meille taas vähän alotteleen. Pelailtiin taas vähän Trivialia, Aliasta ja korttia hieman omilla säännöillä. Siit sitten kiaistiin bussiin ja kohti kaupunkia. Fat Ladyyn ei ikä riittänyt eikä Satun lirkuttelut tehonnu, niin jatkettiin sitten matkaa Karuselli -terssille. En ollu ikinä käyny kyseisessä paikassa, en ollu ikin ees huomannu, että siinä joku terassi on, mutta oli kyllä ihan mukava paikka!



























Siitä sitten jatkettiin matkaa vielä Passioniin ja siellä vierähtikin sitten loppuilta vaikka aika aikasin me jo Satun kanssa meille taksi tilattiin. Nyt on kyllä pakko mainit, että oli ihan hemmetin hauska taksikuski! Tosi lepponen ja meillä oli laatujutut sen kanssa, kertoi että bataatti on parempaa kun peruna ja kuski oli sitä just edellis päivänä kokkaillu vaimolleen. Symppasin sitä kyl ihan kympillä. Tänään oon aivastellu, käyny Kansainvälisillä markkinoilla ja kokkaillu koko perheelle. Mun ruuanlaitosta tulee postausta sitten huomenissa, sillä nimittäin näillä minuuteilla suuntaan Sannille sillä mut pakotettiin taas lähtee baanalle. Hirveita kavereita mulla. Mutta tänään oon kyllä kuski!

1 kommentti:

  1. Heiii mulle nää kuvat!! laita fb:een jookooo
    ja koska nähäää? t muhveliini:)

    VastaaPoista